Posted by: sebastianstark | June 24, 2009

Noul Meu Avion

Saptamana trecuta v-am prezentat accidentul aviatic din parcul Herastrau cu avion meu 🙂

Nu m-am lasat batut chiar daca nu am putut sa repar avionul, mi-am comandat un avion mai profi de training, a sosit ieri, l-am asamblat si seara am iesit la zbor cu el. Ce pot sa zic, este foarte tare atunci cand zboara dar destul de dificil de controlat. Cred ca mai am mult de invatat pana pot sa imi iau unul mai mare si mai rapid.

M-am dus impreuna cu un prieten si ne-am jucat cu el incepand de la ora 19:30 pana pe la 21:00, am decolat cu el de pe sol de mai multe ori si am reusit o aterizare pe sol (iarba). In rest, se oprea in diversi copacei.

Pagubele finale nu sunt chiar mari, imi lipsesc cateva bucati din aripi (stanga/dreapta) dar am inteles ca se poate repara foarte usor. Am pierdut intr-o prabusire controlata un suport care prindea aripile, dar bunul meu prieten “Ursulake” m-a ajutat repede si a instalat o bucata de crenguta care functioneaza perfect 🙂

Fiind facut special de training este conceput sa fie oarecum crash-rezistent, fuselajul este facut din ABS muuuult mai rezistent decat cel pe care l-am avut din sterofolm. Marea problema la avioane este ca atunci ca se prabusesc, pica in “bot” si 100% se rupe elicea sau chiar mai rau se deplaseaza motorul, elicea la avionul asta de training este montata in spate, dupa aripi, deci orice picaj in bot nu afecteaza cu nimic avionul.

Diseara ma apuc de reparat aripile si in weekend il mai scot la zbor.

Cateva detalii legat de avion:

Anvengura: 1080

Lungime: 90 cm

Greutate: 550 g

Mai multe poze aici

 

DSC_0005


Responses

  1. Eu zic sa incerci cu unul real 100%. Un curs pe motodeltaplan costa de la 1700 de euro pana la 3000 de euro. Si sunt alte senzatii…

  2. Buna idee.

    Mai ales dupa ce ai cazut cu avionul cred ca singura posibilitate sa-ti invinhi teama de inaltime… sa te faci pilot 🙂

  3. Bravo!tine-o tot asa!
    Nu te lasa de aeromodelism!e un hobby din care inveti constant lucruri noi…

  4. ce model este si de unde l-ai luat?.. ma cam mananca si pe mine 😛

  5. @cristi: avionul se numeste “Wing Dragon” facut de art-tech, dupa cum am zis si in post este un avion de training foarte rezistent. http://www.sierra.ro 😉


Leave a comment

Categories